De intercity-groep

 

Intercity groep voor alleenstaanden

De intercity groep is een groep alleenstaanden van 50 jaar en ouder die eens in de 6 – 8 weken met elkaar een kerkdienst bezoeken langs de spoorlijn Deventer – Arnhem.

Omdat de kerken zich niet altijd bevinden in de nabijheid van een station, wordt veelvuldig gebruik gemaakt van eigen auto’s. Dit mede gezien de mobiliteit van een aantal deelnemers.
Na afloop van de kerkdienst wordt met de gemeente die bezocht wordt, koffie gedronken. Aansluitend wordt een lunch gebruikt.
Na de lunch wordt de middag besteed aan het bezoeken van een museum of iets anders cultureels. We sluiten af met een drankje in een nabij gelegen locatie.

Ook als U nog nooit met ons mee bent gegaan, probeer het een keer: het zal U zeker bevallen.

De eerstvolgende bijeenkomst is op 11 oktober a.s. beginnend met een kerkdienst in Spankeren. De verdere invulling van de dag moet nog uitgewerkt worden.

Voor nadere informatie:
Els Reijnen,
els.reijnen43@gmail.com