De Bazaar commissie heeft op veler verzoek al een inzamelingsmoment ingepland.
Op zaterdag 4 oktober van 9.30-12.00 uur kunt u uw spullen inleveren aan de van der Duyn van Maasdamstraat 1a
1 Reactie
E. van der Hoeven
on 13 maart 2026 at 17:36
Goedemiddag, morgen zou er weer een inzameling zijn maar ik kan er niets over vinden. Kunt u mij vertellen of dat wel zo is en of de tijd net als vorig jaar gelijk is? Ik hoor het graag, warme groet !
Goedemiddag, morgen zou er weer een inzameling zijn maar ik kan er niets over vinden. Kunt u mij vertellen of dat wel zo is en of de tijd net als vorig jaar gelijk is? Ik hoor het graag, warme groet !